EasyGo 2.0

EasyGo is een servicepakket voor alle exposanten. Het biedt nieuwe features, gebaseerd op de meest recente ontwikkelingen binnen de digitale marketingtechnologie.

Boost uw bereik, zichtbaarheid en ROI

GoVisibility is de instapformule waarmee u de online zichtbaarheid van uw organisatie vergroot op de website van het event.

GoLeads biedt u de extra functies om meer leads te genereren en uw klantrelaties te verdiepen tijdens uw deelname aan het event.

GoPlus levert u niet alleen alle functies van GoVisibility en GoLeads, maar ook een grotere online zichtbaarheid met uw logo in de exposantenlijst.

GoPremium is het meest exclusieve servicepakket en is slechts voor een beperkt aantal exposanten beschikbaar. Onderdeel van dit pakket is de weergave van uw logo in de registratieportal van bezoekers en een optimale zichtbaarheid van uw merk tijdens het event.

Selecteer uw EasyGo-pakket

U kiest niet alleen uw stand, maar ook een van de vier EasyGo-pakketten die het beste aansluit bij uw doelstellingen.

GOVISIBILITY

Extra promotie voor uw organisatie!

Get noticed all year round

My Easyfairs simplifies the management of your company profile and product offering for the event’s online catalogue:

  • Create a company listing that informs people about your offering and makes it easy for them to get in touch via web and social media links, as well as a dedicated contact form.
  • There is no limit to the amount of multi-format (text, image, video, links) product information you can publish.
  • Keep your presence fresh with product updates and press releases. These will also be published on the event’s News page.
  • Attract top talent from your sector by advertising job opportunities at your company.

Position your company as an innovator! Apply for inclusion of one breakthrough product in the Innovations Gallery (subject to approval by the Innovations Reviewer).

Invite guests via your chosen digital channels (e-mail, website, social media, electronic signature or personalised action code) with your personalised registration link.
You can download a list of everybody who used your link to pre-register. Get in touch to invite them to your stand and follow up after the event.
Promote your presence with highly professional ready-to-use marketing materials including invitations, web banners and event logos.

Share information about your products & services effortlessly via a wireless reader on your stand. Smart Badge technology ensures you even reach visitors with whom you were unable to interact during the event.
By touching your reader with their Smart Badge, visitors get all the information listed on your online profile via email at the end of their visit.

Het hele jaar door online zichtbaarheid

Met My Easyfairs beheert u eenvoudig online uw bedrijfsprofiel en het productaanbod wat u wilt weergeven in de online catalogus van het event waaraan u deelneemt.

  • Zorg ervoor dat uw online bedrijfsprofiel informatief is en uw potentiële bezoeker de juiste informatie geeft over uw aanbod. Maak het makkelijk om contact met u op te nemen door een duidelijke websitevermelding, de juiste social media links en een speciaal contactformulier.
  • Er zit geen limiet aan de informatie die u kunt weergeven in uw online profiel. Plaats onbeperkt video’s, teksten, afbeeldingen en links voor een zo uitgebreid mogelijk profiel.
  • Houd uw profiel up-to-date door continu nieuwe content te plaatsen zoals productupdates en persberichten. Deze content wordt ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
  • Spreek de toptalenten uit de branche aan door relevante vacatures te plaatsen in uw profiel.

Zorg dat uw bedrijf gezien wordt als innovator en meld uw innovatieve product aan voor de Innovatie Galerij. (Uw product wordt door een vakkundige ”innovation reviewer” beoordeeld)

Via My Easyfairs nodigt u gemakkelijk uw (potentiële) relaties uit via de door u gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode) met uw persoonlijke registratielink. U kunt heel makkelijk een lijst uitdraaien met alle (potentiële) bezoekers die zich voor het event geregistreerd hebben via deze link. Zo kunt u bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en ze nogmaals persoonlijkuitnodigen op uw stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaartijd en gebruik de professionele marketingtools die voor u beschikbaar worden gesteld zoalsbanners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast uw relatielijst bij ons aan zodatwij uw relaties voor u kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijkeuitnodiging.

U ontvangt tijdens het event een smartbadge reader voor op uw stand. Bezoekers kunnen deze reader scannen met hun badge en ontvangen op deze manier na afloop van het event alle informatie uit uw online bedrijfsprofiel per e-mail. Het is dus van belang dat uw profiel upto-date en interessant is voor de bezoekers aan uw stand. De smartbadge technologie zorgt ervoor dat u zelfs de bezoekers bereikt die u niet gesproken heeft tijdens het event! Iedereen kan namelijk uw smartbadge reader scannen.

GOLEADS

Zorg voor een verdieping van uw klantrelaties en een maximale leadgeneratie tijdens uw deelname!

Get noticed all year round

My Easyfairs simplifies the management of your company profile and product offering for the event’s online catalogue:

  • Create a company listing that informs people about your offering and makes it easy for them to get in touch via web and social media links, as well as a dedicated contact form.
  • There is no limit to the amount of multi-format (text, image, video, links) product information you can publish.
  • Keep your presence fresh with product updates and press releases. These will also be published on the event’s News page.
  • Attract top talent from your sector by advertising job opportunities at your company.

Position your company as an innovator! Apply for inclusion of one breakthrough product in the Innovations Gallery (subject to approval by the Innovations Reviewer).

Invite guests via your chosen digital channels (e-mail, website, social media, electronic signature or personalised action code) with your personalised registration link.
You can download a list of everybody who used your link to pre-register. Get in touch to invite them to your stand and follow up after the event.
Promote your presence with highly professional ready-to-use marketing materials including invitations, web banners and event logos.

Share information about your products & services effortlessly via a wireless reader on your stand. Smart Badge technology ensures you even reach visitors with whom you were unable to interact during the event.
By touching your reader with their Smart Badge, visitors get all the information listed on your online profile via email at the end of their visit.

Boost your leads

Receive the list of everybody who demonstrated interest in your product by touching your reader with their Smart Badge. A fantastic opportunity to get in touch and to convert prospects into customers!

Capture visitor details with a quick scan of their badges using the Visit Connect app on your smartphone. You can add notes e.g. to categorise the really hot leads. Post-event follow-up has never been easier.

Find out when visitors that you invited arrive at the event: receive real-time SMS notifications. Get ready to meet and greet key prospects and customers – they really appreciate it!

Het hele jaar door online zichtbaarheid

Met My Easyfairs beheert u eenvoudig online uw bedrijfsprofiel en het productaanbod wat u wilt weergeven in de online catalogus van het event waaraan u deelneemt.

  • Zorg ervoor dat uw online bedrijfsprofiel informatief is en uw potentiële bezoeker de juiste informatie geeft over uw aanbod. Maak het makkelijk om contact met u op te nemen door een duidelijke websitevermelding, de juiste social media links en een speciaal contactformulier.
  • Er zit geen limiet aan de informatie die u kunt weergeven in uw online profiel. Plaats onbeperkt video’s, teksten, afbeeldingen en links voor een zo uitgebreid mogelijk profiel.
  • Houd uw profiel up-to-date door continu nieuwe content te plaatsen zoals productupdates en persberichten. Deze content wordt ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
  • Spreek de toptalenten uit de branche aan door relevante vacatures te plaatsen in uw profiel.

Zorg dat uw bedrijf gezien wordt als innovator en meld uw innovatieve product aan voor de Innovatie Galerij. (Uw product wordt door een vakkundige ”innovation reviewer” beoordeeld)

Via My Easyfairs nodigt u gemakkelijk uw (potentiële) relaties uit via de door u gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode) met uw persoonlijke registratielink. U kunt heel makkelijk een lijst uitdraaien met alle (potentiële) bezoekers die zich voor het event geregistreerd hebben via deze link. Zo kunt u bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en ze nogmaals persoonlijkuitnodigen op uw stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaartijd en gebruik de professionele marketingtools die voor u beschikbaar worden gesteld zoalsbanners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast uw relatielijst bij ons aan zodatwij uw relaties voor u kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijkeuitnodiging.

U ontvangt tijdens het event een smartbadge reader voor op uw stand. Bezoekers kunnen deze reader scannen met hun badge en ontvangen op deze manier na afloop van het event alle informatie uit uw online bedrijfsprofiel per e-mail. Het is dus van belang dat uw profiel upto-date en interessant is voor de bezoekers aan uw stand. De smartbadge technologie zorgt ervoor dat u zelfs de bezoekers bereikt die u niet gesproken heeft tijdens het event! Iedereen kan namelijk uw smartbadge reader scannen.

Boost uw leads

Naast het automatisch versturen van uw online bedrijfsprofiel door middel van de smart badge technologie kunt u nu ook een lijst met alle personen die interesse getoond hebben downloaden. Een fantastische manier om in contact te komen met interessante prospects en het ideale middel voor uw follow up na de deelname aan het event.

Met de Visit Connect app kunt u gemakkelijk de badge van uw bezoeker scannen. Hiermee legt u de gegevens van uw bezoekers op een simpele manier vast. In plaats van het uitwisselen van een visitekaartje heeft u nu gelijk alle interessante informatie digitaal. Voeg zelf opmerkingen toe, bijvoorbeeld een korte notitie over het gesprek, of het een potentiële klant is en in welk product interesse getoond werd. Uw follow up na het event is nog nooit zo eenvoudig geweest.

Ontvang een SMS alert wanneer de door u uitgenodigde bezoeker de beurs betreedt. Zo weet u zeker dat u al uw uitgenodigde relaties ontmoet tijdens het event, veel persoonlijker kunt u het niet maken! U kunt in My Easyfairs zelf een selectie maken en aangeven van welke bezoekers u een melding wilt ontvangen.

GOPLUS

Verbeter uw online zichtbaarheid voorafgaand aan het event en zorg voor een maximale leadgeneratie tijdens uw deelname!

Get noticed all year round

My Easyfairs simplifies the management of your company profile and product offering for the event’s online catalogue:

  • Create a company listing that informs people about your offering and makes it easy for them to get in touch via web and social media links, as well as a dedicated contact form.
  • There is no limit to the amount of multi-format (text, image, video, links) product information you can publish.
  • Keep your presence fresh with product updates and press releases. These will also be published on the event’s News page.
  • Attract top talent from your sector by advertising job opportunities at your company.

Position your company as an innovator! Apply for inclusion of one breakthrough product in the Innovations Gallery (subject to approval by the Innovations Reviewer).

Invite guests via your chosen digital channels (e-mail, website, social media, electronic signature or personalised action code) with your personalised registration link.
You can download a list of everybody who used your link to pre-register. Get in touch to invite them to your stand and follow up after the event.
Promote your presence with highly professional ready-to-use marketing materials including invitations, web banners and event logos.

Share information about your products & services effortlessly via a wireless reader on your stand. Smart Badge technology ensures you even reach visitors with whom you were unable to interact during the event.
By touching your reader with their Smart Badge, visitors get all the information listed on your online profile via email at the end of their visit.

Boost your leads

Receive the list of everybody who demonstrated interest in your product by touching your reader with their Smart Badge. A fantastic opportunity to get in touch and to convert prospects into customers!

Capture visitor details with a quick scan of their badges using the Visit Connect app on your smartphone. You can add notes e.g. to categorise the really hot leads. Post-event follow-up has never been easier.

Find out when visitors that you invited arrive at the event: receive real-time SMS notifications. Get ready to meet and greet key prospects and customers – they really appreciate it!

Get premium online brand visibility

Enhance your brand visibility where it will get most attention. Your logo appears on the exhibitor list of the online catalogue.

Het hele jaar door online zichtbaarheid

Met My Easyfairs beheert u eenvoudig online uw bedrijfsprofiel en het productaanbod wat u wilt weergeven in de online catalogus van het event waaraan u deelneemt.

  • Zorg ervoor dat uw online bedrijfsprofiel informatief is en uw potentiële bezoeker de juiste informatie geeft over uw aanbod. Maak het makkelijk om contact met u op te nemen door een duidelijke websitevermelding, de juiste social media links en een speciaal contactformulier.
  • Er zit geen limiet aan de informatie die u kunt weergeven in uw online profiel. Plaats onbeperkt video’s, teksten, afbeeldingen en links voor een zo uitgebreid mogelijk profiel.
  • Houd uw profiel up-to-date door continu nieuwe content te plaatsen zoals productupdates en persberichten. Deze content wordt ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
  • Spreek de toptalenten uit de branche aan door relevante vacatures te plaatsen in uw profiel.

Zorg dat uw bedrijf gezien wordt als innovator en meld uw innovatieve product aan voor de Innovatie Galerij. (Uw product wordt door een vakkundige ”innovation reviewer” beoordeeld)

Via My Easyfairs nodigt u gemakkelijk uw (potentiële) relaties uit via de door u gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode) met uw persoonlijke registratielink. U kunt heel makkelijk een lijst uitdraaien met alle (potentiële) bezoekers die zich voor het event geregistreerd hebben via deze link. Zo kunt u bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en ze nogmaals persoonlijkuitnodigen op uw stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaartijd en gebruik de professionele marketingtools die voor u beschikbaar worden gesteld zoalsbanners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast uw relatielijst bij ons aan zodatwij uw relaties voor u kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijkeuitnodiging.

U ontvangt tijdens het event een smartbadge reader voor op uw stand. Bezoekers kunnen deze reader scannen met hun badge en ontvangen op deze manier na afloop van het event alle informatie uit uw online bedrijfsprofiel per e-mail. Het is dus van belang dat uw profiel upto-date en interessant is voor de bezoekers aan uw stand. De smartbadge technologie zorgt ervoor dat u zelfs de bezoekers bereikt die u niet gesproken heeft tijdens het event! Iedereen kan namelijk uw smartbadge reader scannen.

Boost uw leads

Naast het automatisch versturen van uw online bedrijfsprofiel door middel van de smart badge technologie kunt u nu ook een lijst met alle personen die interesse getoond hebben downloaden. Een fantastische manier om in contact te komen met interessante prospects en het ideale middel voor uw follow up na de deelname aan het event.

Met de Visit Connect app kunt u gemakkelijk de badge van uw bezoeker scannen. Hiermee legt u de gegevens van uw bezoekers op een simpele manier vast. In plaats van het uitwisselen van een visitekaartje heeft u nu gelijk alle interessante informatie digitaal. Voeg zelf opmerkingen toe, bijvoorbeeld een korte notitie over het gesprek, of het een potentiële klant is en in welk product interesse getoond werd. Uw follow up na het event is nog nooit zo eenvoudig geweest.

Ontvang een SMS alert wanneer de door u uitgenodigde bezoeker de beurs betreedt. Zo weet u zeker dat u al uw uitgenodigde relaties ontmoet tijdens het event, veel persoonlijker kunt u het niet maken! U kunt in My Easyfairs zelf een selectie maken en aangeven van welke bezoekers u een melding wilt ontvangen.

Extra online zichtbaarheid van uw merk!

Zorg voor een extra goede online zichtbaarheid op een niet te missen locatie. Uw logo wordt getoond op de online exposantenlijst. Extra exposure voor, tijdens en na het event!

Bubble2_V2

GOPREMIUM

Maximale zichtbaarheid van uw merk en een maximale leadgeneratie. Zowel online als offline voor en tijdens de beurs!

Get noticed all year round

My Easyfairs simplifies the management of your company profile and product offering for the event’s online catalogue:

  • Create a company listing that informs people about your offering and makes it easy for them to get in touch via web and social media links, as well as a dedicated contact form.
  • There is no limit to the amount of multi-format (text, image, video, links) product information you can publish.
  • Keep your presence fresh with product updates and press releases. These will also be published on the event’s News page.
  • Attract top talent from your sector by advertising job opportunities at your company.

Position your company as an innovator! Apply for inclusion of one breakthrough product in the Innovations Gallery (subject to approval by the Innovations Reviewer).

Invite guests via your chosen digital channels (e-mail, website, social media, electronic signature or personalised action code) with your personalised registration link.
You can download a list of everybody who used your link to pre-register. Get in touch to invite them to your stand and follow up after the event.
Promote your presence with highly professional ready-to-use marketing materials including invitations, web banners and event logos.

Share information about your products & services effortlessly via a wireless reader on your stand. Smart Badge technology ensures you even reach visitors with whom you were unable to interact during the event.
By touching your reader with their Smart Badge, visitors get all the information listed on your online profile via email at the end of their visit.

Boost your leads

Receive the list of everybody who demonstrated interest in your product by touching your reader with their Smart Badge. A fantastic opportunity to get in touch and to convert prospects into customers!

Capture visitor details with a quick scan of their badges using the Visit Connect app on your smartphone. You can add notes e.g. to categorise the really hot leads. Post-event follow-up has never been easier.

Find out when visitors that you invited arrive at the event: receive real-time SMS notifications. Get ready to meet and greet key prospects and customers – they really appreciate it!

Get premium online brand visibility

Enhance your brand visibility where it will get most attention. Your logo appears on the exhibitor list of the online catalogue.

Stand out online and onsite

Make an immediate and powerful visual impact: registered visitors see your logo at a number of touch points during their online registration process including the confirmation page, the confirmation email and the entrance ticket. This exclusive opportunity is available to a limited number of exhibitors.

Be seen where it matters. Your logo or promotional advertisement appears on displays in high-traffic areas. Plus, we also offer some exclusive visibility options such as speaker slots, bar sponsorship, posters, leafleting or sample distribution in prominent locations. Ask the event team for details! This exclusive offer is restricted to a limited number of exhibitors.

Het hele jaar door online zichtbaarheid

Met My Easyfairs beheert u eenvoudig online uw bedrijfsprofiel en het productaanbod wat u wilt weergeven in de online catalogus van het event waaraan u deelneemt.

  • Zorg ervoor dat uw online bedrijfsprofiel informatief is en uw potentiële bezoeker de juiste informatie geeft over uw aanbod. Maak het makkelijk om contact met u op te nemen door een duidelijke websitevermelding, de juiste social media links en een speciaal contactformulier.
  • Er zit geen limiet aan de informatie die u kunt weergeven in uw online profiel. Plaats onbeperkt video’s, teksten, afbeeldingen en links voor een zo uitgebreid mogelijk profiel.
  • Houd uw profiel up-to-date door continu nieuwe content te plaatsen zoals productupdates en persberichten. Deze content wordt ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
  • Spreek de toptalenten uit de branche aan door relevante vacatures te plaatsen in uw profiel.

Zorg dat uw bedrijf gezien wordt als innovator en meld uw innovatieve product aan voor de Innovatie Galerij. (Uw product wordt door een vakkundige ”innovation reviewer” beoordeeld)

Via My Easyfairs nodigt u gemakkelijk uw (potentiële) relaties uit via de door u gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode) met uw persoonlijke registratielink. U kunt heel makkelijk een lijst uitdraaien met alle (potentiële) bezoekers die zich voor het event geregistreerd hebben via deze link. Zo kunt u bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en ze nogmaals persoonlijkuitnodigen op uw stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaartijd en gebruik de professionele marketingtools die voor u beschikbaar worden gesteld zoalsbanners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast uw relatielijst bij ons aan zodatwij uw relaties voor u kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijkeuitnodiging.

U ontvangt tijdens het event een smartbadge reader voor op uw stand. Bezoekers kunnen deze reader scannen met hun badge en ontvangen op deze manier na afloop van het event alle informatie uit uw online bedrijfsprofiel per e-mail. Het is dus van belang dat uw profiel upto-date en interessant is voor de bezoekers aan uw stand. De smartbadge technologie zorgt ervoor dat u zelfs de bezoekers bereikt die u niet gesproken heeft tijdens het event! Iedereen kan namelijk uw smartbadge reader scannen.

Boost uw leads

Naast het automatisch versturen van uw online bedrijfsprofiel door middel van de smart badge technologie kunt u nu ook een lijst met alle personen die interesse getoond hebben downloaden. Een fantastische manier om in contact te komen met interessante prospects en het ideale middel voor uw follow up na de deelname aan het event.

Met de Visit Connect app kunt u gemakkelijk de badge van uw bezoeker scannen. Hiermee legt u de gegevens van uw bezoekers op een simpele manier vast. In plaats van het uitwisselen van een visitekaartje heeft u nu gelijk alle interessante informatie digitaal. Voeg zelf opmerkingen toe, bijvoorbeeld een korte notitie over het gesprek, of het een potentiële klant is en in welk product interesse getoond werd. Uw follow up na het event is nog nooit zo eenvoudig geweest.

Ontvang een SMS alert wanneer de door u uitgenodigde bezoeker de beurs betreedt. Zo weet u zeker dat u al uw uitgenodigde relaties ontmoet tijdens het event, veel persoonlijker kunt u het niet maken! U kunt in My Easyfairs zelf een selectie maken en aangeven van welke bezoekers u een melding wilt ontvangen.

Extra online zichtbaarheid van uw merk!

Zorg voor een extra goede online zichtbaarheid op een niet te missen locatie. Uw logo wordt getoond op de online exposantenlijst. Extra exposure voor, tijdens en na het event!

Val op.zowel offline als online!

Uw logo is te zien tijdens de verschillende stappen die een bezoeker moet doorlopen om een toegangsbewijs aan te vragen. Uw logo verschijnt bijvoorbeeld in de registratieportal, in de bevestigingsmail en op het toegangsbewijs wat de bezoeker ontvangt. Let op! Deze optie is maar voor een beperkt aantal exposanten beschikbaar.

Een optimale zichtbaarheid met uw logo of advertentie op de drukstbezochte plekken tijdens het event! Daarnaast ontvangt u extra exposure op verschillende promotie plekken tijdens het event. Denk bijvoorbeeld aan reclame op de toiletten, banners op de beursvloer, uw logo in het kennistheater of een gesponsorde bar. De details en mogelijkheden worden afgestemd met het eventteam. Let op! Deze optie is maar voor een beperkt aantal exposanten beschikbaar.

GOPREMIUM

Geïnteresseerd in het EasyGo Premium pakket? Wij stemmen dit pakket graag af op de wensen!

Neem contact op het Floris Valk, Head of Event Transport & Automotive. Mail naar Floris.Valk@easyfairs.com of bel +31 (0)523 289848

De belangrijkste functies van EasyGo

EasyGo beschikt over de meest recente technologieën zoals:

Smart Badge-technologie voor exposanten

Smart Badge-technologie voor bezoekers

Realtimemeldingen per sms*

*Niet inbegrepen in de formule GoVisibility

Weet u niet zeker welk pakket het beste bij u past?
Neem dan contact met ons op!